First of all... szeretném megköszönni a sok kedves búcsúztató igét,szavakat, ölelést,és mindent amit kaptam, mind nagyon jól esett!!Illetve Máténak, Mari-Cecilenek és a srácoknak az eddigi segítséget,és szeretetet amit már az elmúlt 3 napban kaptam...:) 

A blog célja, hogy megmutassam hogyan telnek itt a hétköznapjaim, és elmeséljem, Isten hogyan tanít és nevel engem ezzel az új helyzettel.Szeretném, hogy ez a blog lehessen számotokra is bátorítás, hogyha Isten engem szeret, és nekem megbocsájt, és adja az ő szentlelkét akkor bizonyosak lehessetek benne hogy ez számotokra is mennyire nyitva áll:).Semmikép sem akarok itt észt osztani, pusztán csak leírni azt, Isten mit végez, illetve végzett el az én életemben személyesen.

"Te csak az Istennek országát keresd és az Ő szent igazságát, minden egyéb megadatik majd neked, békéje áldása száll rád..."

                                                                                                                                     

 

 


 

 

 

 

 

A srácok balról jobra: Benji,Gabi,Hugo,Samu a focistasztár:)  

 

 

 

 

 

 

 

                             

 

Innen tolom a blogot:Colmar Jupiler cafe.Expresso creme:1.80(sajnos nem forint)

A bejegyzés trackback címe:

https://colmar.blog.hu/api/trackback/id/tr543183320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

walkonwater 2011.08.27. 13:11:13

Bazijóóó!!

Mind a két kép nagyon király!

döbidöbi 2011.08.28. 17:44:52

Örülök, hogy ilyen klassz ember lesz a tesóm gyerekeivel!
süti beállítások módosítása