Már megint egy blogbejegyzés

2011.09.21. 11:22

Folytatódik a blog, egy csöpp "megtorpanás" után. A leállás oka legfőképp az volt, hogy a blog.hu úgygondolta megújítja magát, ami egy hónapba tellett és ezalatt gyakorlatilag nem lehetett normálisan használni. Legalábbis én nem tudtam.De most már jobb és szebb és felhasználóbarátabb. Szóval megkésve bár de törve nem...    A blog célja továbbra is ugyan az. Jaci javaslatára bemásolom újra:

A blog célja, hogy megmutassam hogyan telnek itt a hétköznapjaim, és elmeséljem, Isten hogyan tanít és nevel engem ezzel az új helyzettel.Szeretném, hogy ez a blog lehessen számotokra is bátorítás, hogyha Isten engem szeret, és nekem megbocsájt, és adja az ő szentlelkét akkor bizonyosak lehessetek benne hogy ez számotokra is mennyire nyitva áll:).Semmikép sem akarok itt észt osztani, pusztán csak leírni azt, Isten mit végez, illetve végzett el az én életemben személyesen.

Szóval aki ide jön az erre számítson:) Az olvasói nyomásnak engedve, a blog néha kiegészül olyan nélkülözhetetlen információkkal mint :milyen itt az idő, mit ettem vacsira, milyen színű a fű, és tudok-e má' franciául. Nem gondoltam volna, hogy ez bárkit is érdekel, de kiderült, hogy igen. Elvégre az Admin van a Userért és nem a User az Adminért, hogy egy mesés 21.századi képpel éljek. Szóval a nézettségért bármit! : napos de hideg,húst krumplival, zöld, de néhol sárgul, nem.

Qu'est-ce j'ai fait?

 

Hmmm...Erre a kérdésre a választ a teljesség igénye nélkül fogom megadni, azokat kiemelve amikre emlékszem, vagy amiről mondanivalóm akadt:)

  • Már egy hónapja járok franciára. Egy nagyon kedves néni tanít az egyik colmari protestáns gyülekezetből. Nagyon jól és profin csinálja, elég jól haladunk, ami mondjuk nagy segítség, hogy egyedül vagyok, így mindig tudok kérdezni. Olyan jó látni, hogy Istennek gondja van rám még ilyen apró dolgokban is. Ahelyett, hogy egy csomó pénzért járnék tanfolyamra, teljesen ingyen, és szerintem hasonló tempóval tanulhatok, ráadásul keresztény közegben ami azért szintén rengeteget számít, és nagy ajándék. "Hanem keressétek először Istennek országát, és az ő igazságát; és ezek mind megadatnak néktek." Máté 6:33 .
  • Elkezdtem "olvasni" a Kis Nicolat franciául, ami több szempontból is nagy élmény. Egyfelől mert régebben olvastam az összeset magyarul, másfelől meg mert egy csomó új szót tanulok belőle. Ma pl. eléggé felnevettem mert egy olyan szó "jött velem szembe"..... szóval egy olyan szóval találkoztam amit minden BMRG-s jól ismer-ismert. És ha meghallotta, vagy kirázta a hideg, vagy felnevetett, de hidegen sose hagyta. Itt a szó, először magában a mondatban: "Agnan, que est le premier de la classe etle chouchou de la maitresse" ott mosolyog a mondatban a szó. Gyere csucsu felelj egy jót......................ühümm... ja, azt jelenti kedvenc....Aki tudta annak csucsu a bubu, de én nem tudtam.
  • Szerencsére itt még elég jó az idő, így kitudok sokat járni a természetbe. Öt perc bringázásra van is egy szép folyócska aminek egyik partján bicikliút van a másik meg érintetlen épp csak egy földút "szalad" mögötte. Így ősszel talán még szebb mint gyáron, főleg hogy sárgulnak, meg pirosodnak a levelek. Van is egy "saját helyem" egy szép nagy fa tövében, ahova szabadidőmben kimegyek tanulni, olvasni. Néha elúszkál egy hattyú vagy rabolnak a halak, nem egy kimondott erőszakos környék.Rakok is fel képet.
  • Mint írtam itt szoktam olvasni is, méghozzá egy szuper jó könyvet. erről gondoltam mindenképp mesélek nektek mert biztos fogok még idézni belőle a blogon.J.I.Packer: Igaz Istenismeret . Ha hazamegyek berakom az ifikönyvtárba:) 
Képek:
IMG_0120-1.JPG
IMG_0123-1_1.JPG
 
 
 
 



A bejegyzés trackback címe:

https://colmar.blog.hu/api/trackback/id/tr643242968

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szbalu72 2011.10.16. 20:21:18

Köszi! Már vártam nagyon a beszámolót! Franciául egy kukkot sem tudok, de nagyon jó olvasni a stílusodban az egészet.
Packer könyvét én is olvastam (;-)), mikor Németo-ban éltem, s volt időm, és mindenkinek ajánlom, aki szeretne a hitében elmélyülni.
süti beállítások módosítása