Sziasztok!!

2011.09.06. 10:31

 

Eltelt egy hét a "dolgos hétköznapokból" és azt kell mondjam nagyon szuper volt. Természetesen néztem a Moldova-Magyarországot.(a tévé Franciaország-Románia meccset adott....no comment... ráadásul még 0-0 is lett)Nem tudom  otthon mekkora fociláz van de azért sajnálom, hogy a Finnek ellenin nem leszek a Puskásban.

Lassan már teljesen kiismerem magam a környéken, nekem is köszönnek az emberek az utcán,az óvónéni is lassan rájön, hogy egy hét alatt még nem sajátítottam el a nyelvet(úgy kezd el hozzám több percig beszélni, mintha 30 éve disszidáltam volna ki).Már megtalálom a serpenyőt a szekrényben, és tudom hol erős a wifi(hopp vesztettem.A családnak üzenem ez egy játék)...

Tegnap este szupi kis vendégség volt itt. Egy kedves 3 gyerekes család jött át, tudtak is angolul, szóval még beszélni is tudtam velük egy picit. Az anyukát Delphinnek hívták. Szerintem ez vicces.Volt is a fején egy akvárium, mint a Szandinak a Spongyabobban. Na jó, ez szenyóság mert tényleg nagyon aranyosak voltak. Amikor elmentek, az apuka adott nekem 2 igét (megmondta az igehelyet, hogy keressem ki), ami nekem óriási élmény volt mert egy hasonló igén pörgött már az agyam egy jó ideje.Az egyik:"Hagyjad az Úrra a te útadat, és bízzál benne, majd ő teljesíti".  Zsolt 37,5  Másik:"Bízzad az Úrra a te dolgaidat; és a te gondolatid véghez mennek."  Péld 16,3 Újra csodálatos volt átérezni, Isten hogyan gondoskodik rólam, hogyan bátorít és támogat amikor szükségem van rá. Jahh az ige amit még kiutam előtt olvastam:"Bízzál az Úrban teljes szívből, és nem a magad eszére támaszkodj! Minden utadon gondolj rá, és Ő egyengetni fogja ösvényeidet"Péld3,5-7. Szóval nagyon  megerősítő volt minden téren:) 

 

Ez a számot küldöm a GYÖMÖSZNEK :)

               

 

 

 

 

Képek:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colmar.blog.hu/api/trackback/id/tr863206060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása